Matmässan i Göteborg


Idag var jag som sagt på matmässan i Göteborg. Min syster har varit där i några år i rad, men jag hade inte några som helst förväntningar. Åkte mest med för att inte behöva sitta ensam hemma och stirra in i en vägg.
Det visade sig vara riktigt bra, och som tur var så kom vi dit ganska tidigt. Eriksbergshallen fylldes på med folk ganska snabbt, och när vi gick så var kön in jättelång (vi kunde bara klampa rakt in när vi kom på morgonen..). Det fanns massor av grejer att smaka på, fast jag var riktigt feg och vågade knappt smaka på någonting. Vill ju inte få ont i magen, haha! Men allt jag smakade på var gott gott gott. Så även om jag inte har något som helst matintresse (förrutom att äta maten då) så var det en helt okej förmiddag :)























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback