Julafton nummer två


I söndags åkte jag ner till Olle för att mysas och fira julafton nummer två. Blev ett stort lass med god julmat, öl, och sen på kvällen kom Tomten :D Och så bytte Olle och jag julklappar såklart! Jag fick de fyra sista Harry Potter-filmerna eftersom jag fick de fyra första av honom i höstas (men när jag kom hem så märkte jag att jag bara hade de tre första, håhå), och så ska jag visst få en till i Januari som han är lite hemlighetsfull med. Är så nyfiken :D
På annandagen åkte vi till Kungsbacka för att kika lite om det fanns någonting på mellandagsrean, men det var väldigt dåligt. Kom i alla fall hem med lite underkläder, några söta Mimmi och Musse-grejer från H&M, och en live-DVD med Lady Gaga! Den konserten går för övrigt klockan 22:40 på SVT2 nu ikväll :)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback