Photographs


Har fixat med foton hela eftermiddagen och kvällen, men nu när de är inramade och klara så kom jag på att jag inte har någonstans att ha dem. Kan ju i och för sig ställa mig och spika, men det är redan minst en miljon hål i den väggen, såatteee. Har ingen större lust.


Väggen innan, efter att jag hade börjat plocka ner bilder.


Färdi! HM, mysigt med en använd tallrik på TVbänken.


Nu har jag världens finaste inramad på mitt nattduksbord, så jag kan kolla på honom när jag ska sova! ähähääh :D



Fyy, jag saknar Olle superdundermegamycket! Speciellt nu efter att jag har fixat med massa bilder med honom på. Vill pussas och kramas ._.
Och klockan är svinmycket, måste jag sova. Efter en jävla massa Ipren.

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback