Hemma


Sååååå, nu är jag hemma igen. Stannade en extra natt denna veckan också eftersom jag ändå inte skulle jobba idag. Har myst lite med hamters nu (fast hon ville nog mest sova, haha!) och tänkte städa mitt rum som en tok innan jag åker till stallet ikväll. Vi (min syster) ska ha kräftskiva här hemma hos oss i helgen, så det skulle vara gött att ha städningen gjord så man slipper stressa som en galning på fredag. Helst skulle jag vilja måla om och grejer, men det får nog bli en annan gång haha :)

Den lilla hamstern är jättesvår att få på bild för hon vill mest springa runt och undersöka saker så jag har inga bra än. Ni får nöja er med dessa sålänge;








aah, så söt :(((

2011-08-29 // 20:00:24

//SVAR Lama



Visst är hon! Nästan så jag vill äta upp na.

HEJ förresten :D Det var ju ungefär etthundra år sedan ^^

2011-08-29 // 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback