Onsdag 13 april 2011


Inatt kom mamma och pappa hem från Thailand, och jag hade på något jävla sätt lyckats vara uppe så länge. Så inatt somnade jag till en piratkopia av King's Speach som de hade köpt där nere, haha!


Haha, ja ni ser nog vilket som är mitt ben och vilket som är mammas :3


Mamma och pappa köpte den här av piratkillarna till mig. Man ser verkligen inte vad det står på baksidan, så tänkte att det kanske är inspelning från en konsert eller något. Men nepp, det är några musikvideos med Lady Gaga PLUS med massa andra som till exempel Green Day, Lilly Allen, Linkin Park, Beyoncé, Miley Cyrus osv osv. Haha vafan liksom?!


Eftersom jag inte kan det här språket (vilket det nu än är) så är menyn ganska förvirrande.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback