Wheels and Wings


YES, jag var ju i Varberg i helgen på Wheels and Wings. Kom på att jag inte har laddat upp bilder från det än, så gör det snabbt innan jag går och lägger mig och laddar för en ny arbetsdag :)


Lördag 17 juli 2010
Jag åkte med tåget tidigt på morgonen till Borås och fick vänta där i en timme innan tåget till Varberg åkte. Tack och lov för Sex and the City!
Väl framme mötte älskling upp mig. Vi åt pizza och gick sen mot hans bror. Det var helvetes jävla varmt ute, trodde jag skulle smälta bort! Plus att vi råkade ta en jävla omväg, haha! Men vi kom fram i alla fall. Häckade där ett tag, drack lite öl och gick sen ner mot stan. Satt i Kärleksparken med massa annat folk och drack. Ja, sen rullade kvällen på :D




Ååhåhååhå så jävla SÖT :D ♥


Är snygg har jag hört. Och min ring gillar att dansa.
Jag hade faktiskt platt hår när jag åkte hemifrån..men det var fuktigt som fan i luften + att det ÖSregnade i Herrljunga, så det ville visst inte hålla sig. hm.


Alltid lika trevlig :D


OMN


HOHOOO min Mustang :D


Någon gång efter 02:00 - tröttheten var fullständig på tåget till Horred.


Vi lyckades fixa skjuts från Tågstationen hem till Olle.
David sket i bagageutrymmet (eller vafan heter det?!) och fick visst med sig några öl hem:D


HAHAHAHA!

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback