Maratonrock


Lördag 14 augusti 2010
Varje år är detMaratonrock i Falköping, vilket är en anledning för alla fjortisar att sitta i parken och supa sig "skitfulla". Egentligen ska man väl kolla på band, men inget av dom som spelade är någonting jag lyssnar på, så ya.. men självklart var vi där ändå :)




Elin och Zinnia




Närgångna jävlar som ville vara med på bild


Vilken mästerfotograf jag är, haha! Min min är snögg.
I ALLA FALL så träffade jag Uffen
(Christoffer). Polisen kom och han fick hälla ut alla sina öl. Not too cool.
Sen träffade jag också lite annat folk, bland annat Johnny som jag inte har sett på år och dar.



Sen slutade kvällen lite som den gjorde, häh.
Aja, alla kom i alla fall hem välbehållna :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback